Inhumans

Inhumans Tüm Sezon ve Bölümleri Türkçe Full Hd İzle.Uzun yıllar Marvel sinema evreninin bir parçası olarak adı anılan Inhumans, geçtiğimiz yıl bu planın değiştiği ve Inhumans'ın ABC kanalında dizi olacağı açıklanmıştı. Marvel'ın da sahibi olan Disney'e ait olan ABC kanalı Agents of SHIELD dizisine de ev sahipliği yapmakta. Inhumans dizisi süper güçlere sahip bir ailenin kendi krallıklarından kovulmasıyla başlıyor ve yeniden bir araya gelerek eski güçlerine kavuşma hikayesine odaklanıyor. Dizinin ilk iki bölümü 1 Eylül tarihinden itibaren dünya çapında pek çok IMAX salonunda gösterime girecek. Esas yayın hayatına ise 29 Eylül'de ABC kanalında yayınlanacak ilk bölümüyle başlayacak.

  • Ülke ABD
  • Yapım Yılı 2017
  • Sezon Sayısı 1
  • Bölüm Sayısı 8
  • Takipçileri -1
Ortalama 43 dk. Kategori Aksiyon, Bilim Kurgu, Macera

son yorumlar

Kalan Karakter: 300
Yorum yazmak için üye olmalısınız, Kayıt Ol veya Giriş Yap

bölüm hakkında ne dediler?

başlıca yorumlar (86)

  • fuchsss

    öyle bi toplum düşünün biri geleceği görüyor ötekinin sırtında kanatları var ama toplum kaynak sıkıntısı çekiyor... mantık yok aga bunlarda, yani ayda yaşayan üstün varlıklar var ama insanlar gibi ilişki sorunları falan yaşıyolar... abisinin karısına falan asılıyo... la bi siktir amk:))

  • fuchsss

    öyle bi toplum düşünün biri geleceği görüyor ötekinin sırtında kanatları var ama toplum kaynak sıkıntısı çekiyor... mantık yok aga bunlarda, yani ayda yaşayan üstün varlıklar var ama insanlar gibi ilişki sorunları falan yaşıyolar... abisinin karısına falan asılıyo... la bi siktir amk:))

  • therojbin

    8. bolum de sezon finali yapmalarina anlam verebilen var mi ? hayir yani o kadar ilgi çekici bir dizi degildi ki 8 bolum de baglanalim

  • therojbin

    8. bolum de sezon finali yapmalarina anlam verebilen var mi ? hayir yani o kadar ilgi çekici bir dizi degildi ki 8 bolum de baglanalim

  • therojbin

    8. bolum de sezon finali yapmalari nedir ?

  • therojbin

    8. bolum de sezon finali yapmalari nedir ?

  • Whosayin

    bu ne lan Thor gibi

  • Whosayin

    bu ne lan Thor gibi

  • Soulfly

    2.sezon Medusanın saçı uzar umarım :)

  • Soulfly

    2.sezon Medusanın saçı uzar umarım :)

  • Soulfly

    Yaa bi dizi 8 bölüm olurmuyaa tabi Game of Thrones dışında :) valla çok kısaydı daha yeni başladı yeni ısındık hemende bitti güzel final yapmışlar umarım artık dünyaya geldiklerine göre Agent of Sheld ile bağlantı kurarlar :) Sonunda Black Boltun sesinide duymuş olduk, finale bırakmışlar onun sesini:)))

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedir. Okumak için tıklayınız...
  • Soulfly

    Yaa bi dizi 8 bölüm olurmuyaa tabi Game of Thrones dışında :) valla çok kısaydı daha yeni başladı yeni ısındık hemende bitti güzel final yapmışlar umarım artık dünyaya geldiklerine göre Agent of Sheld ile bağlantı kurarlar :) Sonunda Black Boltun sesinide duymuş olduk, finale bırakmışlar onun sesini:)))

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedir. Okumak için tıklayınız...
DiziAy logo
Gündüz
Gece