Supernatural - 4. Sezon 19. Bölüm

Jump the Shark
24241 izlenme 24 Nis ‘09 tarih 13 yorum

son yorumlar

Kalan Karakter: 300
Yorum yazmak için üye olmalısınız, Kayıt Ol veya Giriş Yap

bölüm hakkında ne dediler?

Supernatural yorumları (13)

  • destielstann

    ya abi bu sürekli her 3 saniyede donacak mı ya? izleyemedim 40 dklık bölümü of 

    Draxler

    Hocam, sizden kaynaklanıyor donma olayı :((

  • cmelyk62

    bu kadar kaliteli bir kanaldan si nasıl bu hale geldiniz anlam veremiyorum yazık bir video başlatıcam aynı reklamı 15 saniye boyunca iki üç kere izliyorum ayıp değil mi önceden bir kere izliyorduk bugün ne oldu böyle oldu

  • cmelyk62

    bu kadar kaliteli bir kanaldan si nasıl bu hale geldiniz anlam veremiyorum yazık bir video başlatıcam aynı reklamı 15 saniye boyunca iki üç kere izliyorum ayıp değil mi önceden bir kere izliyorduk bugün ne oldu böyle oldu

  • yahsa

    bitmeyen yaratıklar :9

  • yahsa

    bitmeyen yaratıklar :9

  • TweLife

    ne günlükmüş be arkadaş kaç sayfa la o :D

  • TweLife

    ne günlükmüş be arkadaş kaç sayfa la o :D

  • DeanSalvatore

    merak ediyorum son 3 bölüme girdiler ama hala sam lillith e göre güçsüz dean ise hala dünyayı kurtarıp kurtaramıcağından emin deil meleklerse iyice zıvanadan çıktı son 3 bölümde nasıl bi bok yiyip kıyameti engellicekler n

  • DeanSalvatore

    merak ediyorum son 3 bölüme girdiler ama hala sam lillith e göre güçsüz dean ise hala dünyayı kurtarıp kurtaramıcağından emin deil meleklerse iyice zıvanadan çıktı son 3 bölümde nasıl bi bok yiyip kıyameti engellicekler n

  • ugur35

    n sam\'in kolunu hayvan dibi derin kestiler abi ama bırak ölmeyi bayılmadı bile o kadar kan kaybından. Aslından öyle bir kesiğe göre baya az kan aktı

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedir. Okumak için tıklayınız...
  • ugur35

    n sam\'in kolunu hayvan dibi derin kestiler abi ama bırak ölmeyi bayılmadı bile o kadar kan kaybından. Aslından öyle bir kesiğe göre baya az kan aktı

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedir. Okumak için tıklayınız...
  • recebinidnek

    Dean'in "Son of a bitch" diyişine hastayım ya. :D

DiziAy logo
Gündüz
Gece
melbet giriş betwinner kaçak bahis